piątek, 30 marca 2012

Dom

Dom ostał się cały.

12 komentarzy:

  1. Bardzo tu odpowiedni nastrój do czytania... wśród książek. To był gotowy szablon, czy wstawiałeś regały z książkami? A jaka czytelna linkownia. Super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubuś!
    Witam w nowej wirtualnej ojczyźnie! :)
    Powolutku i się urządzisz. Zaraz dodam Ciebie do ulubionych. Żebym nie zgubił.
    U nas +4 stopnie i pada deszcz. Pogoda fatalna. Ale najważniejsze, że dom cały się ostał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubuś i zdejm to zabezpieczenie. I tak tu spamu nie ma. A jak będzie to wtedy założysz.
    Jest ono trochę wkurzające:)
    Pozdrawiam drugi raz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabezpieczenie zdjęte. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubo, witam w nowej odsłonie, na nowym blogu!!!!.
    Widzę, że Cię dokumentnie wkurzyła W.P.
    Przez 18 dni nie działa u mnie licznik odwiedzin, komentarze mogę odczytać pod wpisem, jeżeli są w starych postach, to nigdy ich nie odszukam no bo jak...
    Ja też mam zamiar przenieść się na blogspot.
    Gratuluję pomysłu!!!!Zaraz umieszczę Cię w moich ulubionych.
    Serdecznie pozdrawiam
    Sara-Maria

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubo!!!!
    Ależ ze mnie ciapa. Dopiero teraz zauważyłam, że jestem u Ciebie w ulubionych...
    Chyba sobie krzyknę, ale po polsku nie po rosyjsku :Hura, Hura!!!!!
    Pozdrawiam
    Sara-Maria

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubo, Kama prosi o szybki kontakt...
    Próbuje dostać się do Ciebie...
    Pozdrawiam
    Sara-Maria

    OdpowiedzUsuń
  8. Kubo, proszę skontaktuj się z Kamą.
    Prosiłam aby weszła do Ciebie przez mój blog.
    Pozdrawiam
    Sara-Maria

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozdrawiam i zyczę powodzenia
    j

    OdpowiedzUsuń