niedziela, 28 kwietnia 2013

POLSCY ZIOMALE.Rych.

Od mniej więcej trzydziestu lat znam  pewne małżeństwo.Nic w tym nadzwyczajnego-dwoje ludzi mających dwoje dzieci.Rodzina jakich wiele,mieszkająca w bloku na pięćdziesięciu metrach z balkonem.Oboje pracują ,ich syn też,a córka kończy studia i za wszelką cenę chce wyjechać z Polski do Anglii,bo tutaj perspektyw dla siebie nie widzi.Ot,takie nasze narodowe status quo.


Matka dzieci,to kobieta pięćdziesięcioletnia,dobrze zbudowana,o charakterze mocnym i wyrazistym.Ojciec -wprost przeciwnie. To człowiek postury mikrej,ale o rozbuchanym  wnętrzu i jęczącej duszy.Innymi słowy,Rych jest chytry,ale czasami posiada gest. Rych jest histerykiem, bardzo łatwo wpadającym w złość,a co za tym idzie-nienawiść. A do tego nasz Rych-czasem niebezpiecznie-lubi mówić,że ma tak dużo pieniędzy,ale tak dużo,że nawet najbogatszy człowiek w okolicy sumy takiej,w całym swoim życiu, na oczy nie widział.Jego żona ,Terka, na takie mitomańskie wybuchy ma sposób.Mówi bowiem zawsze,że ktoś się pomylił i zamienił Rychowi jedną literę w imieniu.Mianowicie "i"na "y"-pomaga.Rych łagodnieje.


I może to byłoby tyle o Rychu,gdyby nie polityka.Mój-mówiąc potocznie-przyjaciel,kiedy wpadnie w temat, popada niemal w szaleństwo.Krzyczy,nie daje drugiemu człowiekowi dojść do słowa,ale najdziwniejsze jest to,że kiedy obudzi się w nim ten polityczny żywioł,Rych tak potrafi ulec podnieceniu,że podczas jakichś trzydziestu minut "wyrażania poglądów",przez trzy,cztery znajduje się w powietrzu.I to nie jest żart.Ja to sprawdziłem.Obliczyłem. Na czym to polega?A na tym,że Rych podskakuje na fotelu i nie zdaje sobie  sprawy,że w pewnej chwili jego stan-co prawda na krótko-pozostaje w zawieszeniu.Taki biały orzeł z pogruchotanym skrzydłem-cierpiący...Dlatego Terka nie pozwala rozmawiać na tematy polityczne.Nawet jedno słowo, sugerujące podjęcie tej kwestii ewokuje i słychać wtedy wyraźne:"O polityce proszę przestać,albo się rozchodzimy."


Tak,myślałem,że wiem o Rychu prawie wszystko,ale nic bardziej błędnego.W miniony czwartek wpadł do mnie z jakimiś papierami i powiedział,że zakończył już prawie sprawę przepisywania działek,otrzymanych wcześniej od ojca ,na dzieci.Potem spytał  czy wypijemy po piwie i...To było nowe otwarcie Rycha.Rych Żydów teraz nienawidzi.Ja już nie będę przytaczał,co on mówił,bo skoro człowiek twierdzi,że słynna Bitwa Pod Grunwaldem,była z inspiracji żydowskiej,ponieważ już wtedy naród ten przewidywał dojście Hitlera do władzy z ich nadania...No nie!Wstyd powtarzać.


 Dodam tylko tyle,że na koniec tej jego perory,kiedy po dwóch piwach poczuł przyciąganie ziemskie(zawsze miał krótkie kiszki),rozpłakał się i powiedział,że został tylko jeden podpis pani mecenas,o której wie,że jest Żydówką.A niech cię,Rych!!!


No cóż,niechaj dalej idioci nie zwracają uwagi na lud.Niechaj wykształceni panowie i roześmiane panie od wizerunku i polityki ludem prostym manipulują...To ja takim demokratom z bożej łaski polecę,aby pooglądali wszystkie filmy o zombie.Może będzie to lekcja poglądowa i dzięki niej kilku ocaleje.Będą wiedzieli gdzie się schować,a co najważniejsze jak leczyć ugryzienia ,powodujące strach w aurze ciemnego osamotnienia,kurde.


Ale im nagadałem.Nuda.KUBA

40 komentarzy:

  1. powiem CI ŻE ja chba nie chce mieć faceta ja jestem chora na coś i nie wiem co ze mna i mam mieć kogoś nie chyba nie dam rady dziś dzień tańca całuje kama

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje za TO że jesteś i dziękuje za to że jesteś

    OdpowiedzUsuń
  3. piosenka nadzieja anny german w piątek ostatni film masakra być taką piękną kobietą i pięknie śpiewać super czemu to tak daqno zmarla w 82 roku a ja nawqet urodziłam się w 83 roku nie lubie tego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenkarka dobra,ale film nieco przydługi.KUBA

      Usuń
  4. Jest i Kuba. Syn marnotrawny blogosfery :):)
    Lepiej napisać prawdę niż się fantazjować.
    Teraz jadę 2 maja wieczorem. Bo wcześniej pracuję. Mamy zawody wędkarskie i sprzątanie terenu. Może większa ryba się ruszy?
    Tak te wędki to są wyczynowe i bardzo drogie.
    Pozdrawiam Kubę, który jest gościem z krwi i kości.
    Na jesieni mam zamiar Ciebie odwiedzić bez względu co Ty o tym myślisz:)


    Kubuś. Bardzo dobra charakterystyka człowieka. Mógłbyś to kiedyś wydrukować. Bo naprawdę fajnie napisane. Znam takich ludzi. I miałem takiego przyjaciela. Czy był szczęśliwy? Chyba tak bo cało zło świata zwalał na Żydów. Więc nie musiał rozmyślać nad innymi przyczynami.
    Gdyby nie Żydzi to Polska przegoniła by Niemcy i Szwajcarię i Anglię i Francję!
    Na to nic Kuba nie poradzisz i niczego już takim ludziom nie wytłumaczysz.
    Pozdrawiam serdecznie Ciebie i wszystkich mieszkańców Lubelszczyzny bez względu na pochodzenie społeczne i rasowe :):):)
    Vojtek goj, pół Francuz, pół Polak(Mama Francuzka).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wojtuś,do jesieni się zgadamy.Jak ja Ci pokażę jeziora i miejsca do łapania ryb,to "oszalejesz" ze szczęścia.:-)

    Dziękuję za miłe słowa,Wojtku i pozdrowienia,co robię wzajemnie.:-)))KUBA

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Kuba!
    Mnie polityka coraz mniej już kręci,
    Wolę swoje marzenia i to mnie tylko nęci,
    Nie podniecam się polytykamy,
    Bo to buraki i chamy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie o polityce,Michał tylko człowieku wkręconym w to gówno.Pozdrawiam.KUBA

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam jak tam co u CIEBIE JAK TAM Kamila

    OdpowiedzUsuń
  9. Jutro jakaś majówka,czy coś takiego.:-)KUBA

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozdrawiam Kubę z deszczowej Warszawy. DOBRZE TO JUŻ BYŁO. Nawet piękne słoneczne maje:)
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,Wojtuś.Ja też pozdrawiam.Jedź na ryby.KUBA:-)))))

      Usuń
  11. U MNIE natazie bez słońca bez deszczu 10 stopni zimno wiatr wieje edyta geppertTY PANIE....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też pada.Na Geppert wpadnę.Ok?KUBA

      Usuń
  12. dziękuje za TO że JESTES CMOK Kama

    OdpowiedzUsuń
  13. Polityki nie znoszę, bo gadające głowy wodę z mózgu ludziom robią, a biedacy urojeniami żyją, i po co, nie mogą tylko i wyłącznie żyć swoim zżyciem? mało maja stresów na co dzień, muszą żyć stresami i fobiami innych? najgorsza jest głupota mieszkająca w naszym narodzie,
    pozdrawiam majówkowo
    j

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś dobrym przyjacielem, słuchasz, spisujesz, nie podskakujesz... Politykę trzymam na uwięzi i dobrze się z tym czuję :) Czego życzę Rychowi, inaczej szybko się chłopina wykończy

    OdpowiedzUsuń
  15. On już ledwo żyje.Szkoda chłopa.:-)

    Poszedłbym chętnie z Tobą na to piwo ciemne,ale cóż,za daleko trochę mieszkasz.:-)

    Wszystkiego dobrego,Małgosiu.KUBA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś będzie okazja :) pozdrawiam

      Usuń
    2. Kto to wie...Mam bardzo dużo nadziei,Małgosiu.:-))KUBA

      Usuń
  16. To chyba maj .......... śpiewa Anna German CMOK kama

    OdpowiedzUsuń
  17. CMOK CMOK CMOK CMOK I DALEJ cmok cmok cmok cmok i cmok oj duzo tego dla CIEBIE kama

    OdpowiedzUsuń
  18. Cmok,cmok,cmok,cmok.KUBA

    OdpowiedzUsuń
  19. Klik dobry:)
    Rych przypomina mi jedną z moich znajomych. Mam nawet wrażenie, że to ją opisałeś;) Unikam z nią rozmów, jak diabeł święconej wody.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak,tak,takich ludzi jest sporo w Polsce.Problem polega na tym,że to politycy wespół z mediami tworzą takich-w wielu przypadkach nadających się do Abramowic,albo Tworek.Pozdrawiam.KUBA

    OdpowiedzUsuń
  21. U MNIE ZNÓW DESZCZ MASAKRA NIELUBIE TEGO CZASU pozdrawiam kama cmok namietny cmok

    OdpowiedzUsuń
  22. Majowy deszcz jest zdrowy.:-))))KUBA

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj Kuba!
    To, że sobie robię jaja z polityków, nie oznacza, że mnie ona bardzo interesuje. Jako emeryt mam inne priorytety o czym publikuję na blogu. Nie lubię też takich wkręconych w politykę, bo z nimi nie można się dogadać.
    Pozdrawiam.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurcze taki to się chyba żyje lekko, jedna myśl, jedno przekonanie ale bitwą pod Grunwaldem i jej cel rozbawiłeś na maksa :))))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. To dobrze.Ja się cieszę ,bo ty też.:-))))KUBA

    OdpowiedzUsuń
  26. kurcze hehe "takiemu" miało byc :) miłego wieczora :)

    OdpowiedzUsuń
  27. no prosze, a jakby tak wszyscy byli jednakowo inteligentni to nie byloby sie z czego smiac a tak niektorym jest latwiej zyc kto wie moze i szczesliwiej bo po co sie zastanawiac ze moze byc inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nic dodać,nic ująć.:-))))KUBA

    OdpowiedzUsuń